مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-05دانش

فارس من| برگزاری ترم تابستانی تمام دانشگاه های کشور فقط به صورت حضوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، چندی قبل تعداد هزار نفر از دانشجویان دانشگاه کاشان در سامانه فارس من مطلبی با عنوان تقاضای برگزاری ترم تابستانی دانشگاه کاشان به صورت مجازی را بارگذاری کردند.

در این درخواست آمده بود نامه اخیر وزارت علوم مبنی بر تشکیل کلاس های حضوری ترم تابستان 1402 مشکلات متعددی به وجود آورده است.

دانشگاه کاشان در این سال ها کلاس های ترم تابستان را به صورت مجازی و عدم حضور فیزیکی دانشجویان برگزار می کرده است.

با توجه به مشکلات دانشگاه از قبیل هوای نامطلوب و دمای بالای 30 درجه، بسته بودن سلف دانشجویی و عدم ارائه غذای باکیفیت به دانشجویان، تهیه خوابگاه برای کثیر دانشجویان، مسافت طولانی دانشجویان غیربومی برای گذراندن ترم تابستان امکان برگزاری کلاس های ترم تابستان به صورت حضوری نبوده است.

صدای دانشجویان دانشگاه کاشان را بشنوید یک دانشجوی غیربومی با هوای گرم بالای 30 درجه و عدم امکان استفاده از سلف و مسافت طولانی از خانه چگونه واحدهای خود را به صورت حضوری بگذراند؟ همچنین دانشگاه توانایی ایجاد این زیرساخت ها را ندارد.

با توجه به اینکه دانشگاه کاشان توانایی خود را در تشکیل کلاس های مجازی باکیفیت در تابستان 1401 داشته دانشجویان دانشگاه کاشان متقاضی برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و امتحانات پایان ترم تابستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برگزاری ترم تابستانی تمام دانشگاه های کشور فقط به صورت حضوری

فارس من| برگزاری ترم تابستانی تمام دانشگاه های کشور فقط به صورت حضوری